25 september

Det är helt sjukt vad dagarna springer iväg, redan 25e september ? Det var den sommaren det ja..

Hösten har verkligen slagit till och det ordentligt ! Nu börjar träden skifta i härliga orangea färger och när solen skiner så är det ändå kyligt i luften. 

Detta året har jag inte fått min vanliga höstdepression (än, kanske jag ska tillägga) utan tycker bara det är otroligt mysigt med höst ! Man kan börja använda alla mysiga vinterjackor och halsdukar. Att ligga inne på kvällen, höra regnet smattra mot fönsterrutorna och veta att hästarna står inne i stallet och tuggar på sitt hö är också en underbar känsla.
Jag måste nog ha blivit sjuk på riktigt. Jag har alltid hatat hösten, regnet, leran och allt det där innan, men idag var jag och Sunnie tom ute och powerwalkade i regnet. 

Jag ♥ Höst tydligen ;)

Nu har hästarna som sagt börjat komma in på nätterna. Blir det någon mer varm och regnfri natt så kan dem självklart gå ute på natten men annars får jag nog säga att sommaren är över. 

Denna veckan jobbar jag 10-18 måndag - fredag , förutom imorgon då jag jobbar 7-16. Tidig morgon med andra ord så jag ska sätta på någon bra serie och sen sova. 
God natt !





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0