Morning !

Min sovmorgon förstördes av att Tompa åkte till jobbet och jag inte kunde somna om. Så nu ligger jag kvar i hans säng och har läst bloggar hela morgonen. 

Alldeles strax ska jag promenera till min bil, som står i andra änden av Vara, och åka hem till Jonslund för att motionera Sunnie. Helst hade jag velat rida idag men jag har ont i ljumskeln så vi får se hur det blir med det. 
Igår hade jag och Sanna en riktig myskväll i stallet. Vi var ute och fotade hästarna i hagen tills det blev mörkt och bara myste med dem. Det uppskattades kan jag lova !

Efter dagens vistelse i Jonslund ska jag till Malma för byggparty/kräftskiva. Det kan nog bli kul !

Nej, det är väl dags att röra på sig. Jag hatar att promenera på morgonen..




Me and Susanna några helger sen :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0