Söndag

Söndag idag och helgen är snart över. Jag började helgen vild och galet men har avslutat den på lugnaste vis. Igår låg jag i sängen nästan hela dagen och idag vaknade jag precis. Usch vad tråkigt det lät, men det var välbehövligt !

Nu ska jag äta frukost och ta det lugnt en stund. Sen ska jag ut och göra stallet och om det inte regnar ska Sunnie  promeneras för hand. Hon har fått vila i några dagar nu då regnet har vräkt ner hela dagarna. 

Ikväll åker jag och Tompa till Daniel och Sanna för att laga mat och kolla på Solsidan tillsammans. Ett riktigt mysigt avslut på helgen !

Förhoppningsvis kommer det bli bättre uppdatering på bloggen igen. Jag ska ta mig mer tid för den, plus att jag snart är arbetslös igen och då har jag ju hela dagarna på mig ;)
Dock har jag sökt ett jobb som jag ska åka och kolla på någon dag, förhoppningsvis redan imorgon. Det är mitt drömjobb och jag hoppas så att allt passar in nu, håll tummarna för min skull !






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0