Söndag

Söndag, min lediga helg, jag är ensam hemma. Självklart ligger jag kvar i sängen ! Det var länge sen jag hade en dag där jag inte gjorde någonting, underbart !

Tyvärr så får jag snart avbryta min slapparsöndag. Jag behöver plocka i ordning på rummet och Sunnie ska motioneras. 
Igår longerades hon och då var hon på tårna. Det blåste ute så hon koncentrerade sig mer på alla läskiga spöken runt omkring än mig. 
Idag hoppas jag kunna rida då jag är så ridsugen ! Jag har dessutom suttit och kollat tävlingar och om jag kan rida henne med sadel om 3 veckor så hinner vi kanske ut på 1 tävling innan snön kommer och förstör allt.Jag hoppas i alla fall !




Tävlingssugen !





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0