55 minuter powerwalk med Sun

Det fick bli en powerwalk idag och Sunnie hängde med. När vi kom tillbaka var vi båda dygnsura men då hade vi i alla fall vart envisa och promenerat i 55 minuter. 
 
Sunnie gick och snusade i min mössa en stor del av promenaden, annars gick hon bara och kikade. Jag tror hon gillar våra promenader då hon får lite egentid med mig utan att jag sitter på hennes rygg. Det uppskattar jag också väldigt mycket.
 
Jag, som inte har gått någonting på hela denna veckan pga jobb, blev lite trött och i slutet så värkte fötterna. Men en sak som känns bättre redan nu efter mina få powerwalks är att jag återhämtar mig snabbare. Jag är inte trött i flera timmar efter promenaden utan kommer ur min "gå-koma" ganska fort, haha !
 
 
Nu har jag och Tompa precis ätit hemmagjord pizza och nu ska vi förflytta oss till soffan och kolla på film och dricka varm choklad. Kan det bli mycket mysigare en dag som denna ? :)
 
Imorgon är jag som sagt ledig så då ska jag nog kunna skaka liv i bloggen igen. Kika in då !
 
 
 
Så sant !
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0