Förbannad och trött

Fredag idag och helg ännu en gång. Jag är grymt trött idag och somnade till och med till några gånger när jag åkte med T en runda på jobbet. Det stora mysteriet för dagen är hur jag ska orka rida.
En stor anledning till dagens trötthet är gårdagens händelser. Jag var på rättegång i Skövde och även om jag bara var med på ett hörn så var jag sympatinervös och spänd hela dagen. Plus att sitta och vara förbannad på idiotiska människor som sitter och ljuger i rätten, hur tänker folk ?
Ja, tänk er när allt det släppte, det är inte konstigt att jag är matt idag !
 
Nu ska jag äta lunch och hoppas på att få igång energin. Sen styr jag bilen först mot Nossebro för att hämta ut ett paket och köpa foder och till sist hamnar jag i stallet.
 
Om ni inte hör från mig mer idag: ha en bra fredag !
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0