Fredag

Då går vi in på ännu en helg och det verkar som om stormen följer med oss. Grillkvällen vi hade planerat ikväll får nog flyttas in, så trist..
 
Tydligen så var jag inte superwoman, när jag vaknade upp imorse kände jag av en träningsvärk som jag inte känt på flera, flera år ! Lår, mage, revben, triceps och vingar värker verkligen av gårdagens träningspass. Som tur är så älskar jag träningsvärk, då vet man att man gjort något rätt :)
 
Hälarna däremot är det sämre med och jag hade först tänkt att skippa dagens promenad pga av dom. Men så kom Tompa på den briljanta idén att jag kunde gå i foppatofflor, smart ! Självklart så kändes skoskavet fortfarande så det blev bara en promenad på 25 minuter men det är ju bättre än inget. Dessutom var det rätt gött att gå i foppa då dom är bekväma och har bra luftkonditionering. Att stenar trillade in lite då och då var ju inte lika skönt dock..
Foppatofflor: 4/5 hästskor, haha !
 
 
Nu på förmiddagen ska jag städa här hemma och kolla på Geordie Shore och i eftermiddag åker jag bort till stallet för det vanliga, ridning och mockning. Sunnie ska få gå lite hårdare idag igen och tanken är att vi ska jobba med skänkelvikning i skritt och trav.
 
Om en stund kommer det upp ett inlägg om en person som inspirerar mig, Kika in här då :)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0