Garagemek och vin

Fredag och idag är det bannemig helg !
 
Jag har fått ha min älskade T hemma hos mig hela dagen, så mysigt ♥
Mindre mysigt är den där uschliga snön som kom dragandes inatt igen, fy..
 
Resten av dagen ser ut såhär:
T åkte just iväg för att hämta en ny tubo till min bil och en motorcykel.
Jag ska om en stund åka bort till stallet och mocka och ta in hästarna. Det är inget roligt väder just nu med det snöblandade regnet så de får komma in tidigare idag och jag tror inte dom klagar. Sunnie får vila idag.
 
Efter 4 åker grabbarna och gymmar och då fixar jag och Sanna i ordning tacos tills dom kommer hem. Så duktiga hemmafruar vi kan vara ibland !
Sen spenderas resten av kvällen i garaget för att först skruva isär och sen skruva ihop min bil. Jag och Sanna passar väl på att ta något glas vin för att göra garagevistelsen lite roligare. 
 
Det är hur våran fredag ser ut. Inte den bästa jag vart med om men mina fina bil blir ju körklar redan denna helgen så då är jag glad :)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0