Gårdagens ridpass

Det blev en lätt tur i skogen igår och det var inte så farligt surt i marken. Vi var ute i ca 45 minuter och som tur var så slapp vi regnet i alla fall.
 
Igår fick jag ett kvitto på att arbetet vi gjort de senaste dagarna verkligen funkat och gjort nytta. Finns det något som gör en gladare ? :)
Det blåste storm ute och Sunnie brukar ju vara på tårna i vanliga fall så jag var beredd på en spänd och tittig ridtur. 
 
Jag skrittade fram på långa tyglar som vanligt och visst, Sunnie hoppade till någon gång, men annars var hon lugn. Vi började trava och hon fortsatte i samma sinnesstämning och gick till och med i form största delen av ridturen. 
Efter galoppen taggade hon till och stressade upp sig lite grann men efter en stunds trav var hon coollugn igen. 
 
 
Hon slutar aldrig att förvåna mig ! Min fina vän ♥
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0