Inspiration

Jag har en person i min närhet som inspirerar mig otroligt mycket när det gäller träning. Jag tror att det är en del tack vare henne som jag har börjat träna, för det går liksom inte göra annat när man ser och får höra om hennes träning, haha !
 
Hon är ett levande bevis på att om man ger sig fan på något så går det. Man ser tydligt på henne hur mycket hon gått ner i vikt och ändrat sin kroppsform sen hon började träna och hur hon är gladare numera.  
Sen jag började träna har hon också hjälpt till att pusha mig genom någon enkel mening i chatten på facebook och en sån liten sak motiverar mig så mycket, särskillt när det kommer från henne.

Är det någon som kan lista ut vem det är jag skriver om ?
 
 
Susanna Falk såklart ! 
Jag vet att du kikar in här ibland och vill bara säga att du är så jävla grym !
Du inspirerar mig mycket och jag hoppas att jag kan jobba upp till en sån självdisciplin som du har.
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Susanna

ÅH! <3

2013-04-19 @ 14:18:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0