Regn..

Hej på er !
 
Jag hoppas att ni har finare väder än vad jag har, regnet öser ner och vårvädret som var i helgen känns väldigt overkligt.
Jag har jobbat måndag och tisdag och idag hoppade jag in och jobbade 4 timmar. Nu ska jag jobba på fredag också men imorgon har jag en ledig dag att göra vad jag vill med.
Jag kan enkelt säga att jag är väldigt glad att jag inte jobbar där heltid.. 
 
Jag hade planerat ett lite hårdare ridpass för Sunnie idag men eftersom jag inte har några bra regnkläder att rida i så tror jag att vi byter ut ridpasset till en powerwalk istället. Jag behöver dessutom röra på mig så det är väl bara att ta på mig det mest regntäta jag kan hitta.
 
Mer spännande update än så blir det nog inte just nu. Så jag beger mig bort mot stallet.
Bye sålänge !
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0