Rubrik

Ny dag och förutom att jag ligger hemma och är sjuk så känns allt lite lättare idag. 
Bland annat så verkar det som att det blir ca 3000 kr billigare att byta turmo på min bil och det är en stor lättnad kan jag lova ! Men resten är fortfarande lite blurrigt och rörigt..
 
Som sagt så är jag hemma sjuk från jobbet idag. Jag är jättehängig och har ont i huvudet och kan inte säga att jag blivit bättre sen imorse. Men jag hoppas att jag är på fötterna inom några timmar för Sunnie har vilat 2 dagar i sträck redan och måste ridas idag och jag hoppas verkligen kunna ta mig till jobbet imorgon. It´s all about the money !
 
Strax kommer T hem och äter lunch med mig, sen ska vi åka hem till mamma lite snabbt för att ge henne sin födelsedagspresent.
 
Fy vilken tråkig uppdatering av mitt liv, men det är ju alltid något !
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0