Underbart är ordet !

Hej allihop !
När jag skriver detta sitter jag på våran trappa i bara shorts och linne, T´s ljudanläggning strömmar ut musik och bas, Stina ligger vid mina fötter och solen värmer superskönt. Hur underbart är inte det ? Här skulle jag kunna sitta hela dagen !
 
Efter hästarnas utsläpp imorse åkte jag och T hem och la oss och sov i någon timme igen. Det blev sent igår kväll och för att kunna njuta av denna fina dagen så mycket som möjligt så vill jag vara pigg. 
Vi ska strax börja med lunchen och sen åker vi in till Vara för att handla mat och lördagsmys. Ikväll blir det en lugn hemmakväll med världens bästa pojkvän och det ser jag verkligen fram emot ♥
 
Efter det åker vi bort till stallet för att rida i det fina vädret. Hur vi rider och vart bestämmer jag under dagen. Stallet ska mockas och hästarna ska få mycket uppmärksamhet och pussar.
 
Någon gång under dagen ska jag och T gå ut och gå en runda med Stina. Jag älskar att jag har blivit så motiverad till att röra på mig och jag känner mig mycket gladare än när jag struntar i träningen. 
 
Som ni märker så blir jag otroligt glad av solen och jag ska verkligen göra det bästa av den här dagen. Det hoppas jag att ni gör med :)
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0