Det blev en Christ Concorde !

Jag tror att ingen är nöjdare än mig just nu för när jag tittar ut genom köksfönstret så ser jag min nya snygga transport stå bakom häcken. Vi köpte med andra ord den vi var och kollade på igår och den är så snygg !
 
 
En Christ Concorde och ända sen dessa trailers började rulla på vägarna så har jag blivit totalkär i loggan på sidan av transporten och nu står jag själv som ägare på en. Nyp mig i armen, jag tror jag drömmer !
 
Dock så påminde Tompa mig på vägen hem igår att jag för ett tag sen sa att jag aldrig i hela mitt liv skulle köpa en brun transport, för det kan vara något utav det fulaste jag vet. Så när vi kollade i transportens papper i bilen på vägen hem så står det att den är brun, haha ! Fast jag skulle vilja påstå att den är mer mot det vinröda hållet.
 
Nu åker Sunnie verkligen i stil till tävlingen på söndag. Och jag har numera sån lyx att jag kan förvara utrustningen i sadelkammaren på transporten, hur underbart ?
 
Ja ni hör ju, jag är alldeles lyrisk, hihi !
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0