Ett snabbt hej

Jag kikar bara in här lite snabbt för att visa att jag fortfarande lever ! Plus att jag saknar er lite grann. 
 
Sunnie har trimmats ordentligt och har fått gå en del på stubben, vilket hon tycker är skitkul. I förrgår rejsade vi ordentligt och när vi hade som högst fart körde galenpannan ner huvudet mellan benen och drog en rejäl serie med bocksprång. Kul att hon tycker det är roligt, men kanske inte på bekostnad av både mitt och hennes liv ;)
 
Idag red vi i padocken och hoppade tre studs på voltspår och det tyckte hon var lite jobbigt men gjorde det bra till slut. 
 
Imorgon kommer hovslagaren och jag ska slänga på lite ny färg på våra fönster här hemma. Utöver det är det bara lite småpill som att klippa gräset och klippa våra taxusbuskar men om det blir gjort imorgon eller inte får vi se :) 
 
Nu ska jag mysa med världens bästa pojkvän innan det är dags att sova.
God natt !
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0