Ett snabbt hej

Jag tänkte bara kika in här och berätta att jag lever !
 
Tävlingen i lördags gick bra och vi ligger verkligen och nosar på placeringarna. Otroligt surt att jämt ligga precis utanför men det är bara att träna mermermer. Nu är det i alla fall 3 veckor till nästa tävling så tills dess ska vi nog ha fått i ordning på detaljerna som saknas. 
Resultat från tävlingen kommer så fort jag hinner sätta mig vid datorn och har fått i ordning på filmerna. 
 
Idag var första jobbdagen efter semestern och det finns väl egentligen inte så mycket mer att säga om det, och imorgon kör vi på igen. Sen är jag ledig resten av veckan som vanligt.
 
Nu ska jag strax åka med Tompa in till Vara för att gratta hans mamma som fyllde år för några dagar sen. 
Sunnie vilar idag så på hemvägen åker vi bara förbi stallet för att pussa på henne och ge dom kvällsmat. 
 
Det var allt för idag, bye !
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0