Kusten över helgen !

Nu är allt packat och klart att åka till kusten med hela släkten över helgen. Jag har inte kunnat nämna det på bloggen tidigare då det har vart en överraskning för mormor och morfar och mormor är en trogen bloggläsare ;)
 
Emelie ska se till hästarna över helgen, fodra dom och lägga på Sunnie täcke över natten. Tack Emelie :)
Som sagt så ska ju Sunnie vila imorgon och jag ska bara ha det gött vid havet och jag ska förhoppningsvis ta ett sista dopp för i år. 
Men första ska jag åka vägen förbi stallet och pussa på mina finisar. Jag kommer sakna dom grymt mycket, trots att det bara är en helgs frånvaro vi snackar om.
 
Hoppas ni får en bra helg, jag uppdaterar om jag kan !
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0