Sent godmorgon

Jag har vart uppe i några timmar men sen Tompa åkte till jobbet har jag suttit och kollat runt på lite bloggar osv. 
 
Om en stund ska jag åka och handla inför helgen och i eftermiddag ska jag rida Sunnie på stubben. Hon ska få sträcka ut ordentligt och bara rulla på i den takten hon själv vill. Självklart ska hon arbetas lite också men dagens pass ska mest handla om att ha kul !
Imorgon ska hon få en välförtjänt vilodag och på söndag får vi se om vi hamnar i skogen eller på stubben igen. 
 
För övrigt så kommer jag antagligen att avanmäla mig från tävlingen i Billdal om två veckor. Jag känner mig inte jättedragen till den tävlingen och lägger hellre dom pengarna på någon annan tävling i höst. Då blir det inte lika påfrestande för Sunnie heller. Men det beror på om tävlingen i Gråbo blir av, än så länge är det väldigt få starter så jag är lite rädd att den ställs in.
Så går tankarna nu i alla fall. 
 
 
Nu ska jag kolla på gamla tävlings- och träningsfilmer på mig och Sunnie. Det är kul och se hur vi har utvecklats !
 
 
 
Jag och Sunnie i Vara för 4 år sen.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0