Väntar och väntar och väntar

Nu sitter jag i stallet och väntar på hovslagaren, han skulle vart här kl 15. Suck.. Som tur är så är det mycket bättre mottagning på min nya mobil så jag kan kolla lite bloggar och svara på mail osv. 
Det har jag förresten glömt att skriva. I födelsedagspresent fick jag en Samsung Galaxy s4 utav pappa och hittills är jag sååå nöjd med den ! Den kan jag verkligen rekomendera :)
 
Idag fick Sunnie gå ett pass med mycket skritt och lite trav. Hon har gått rätt så hårt det sista och en del på stubbåkern så hon kan behöva ladda batterierna så att hon är pigg tills på söndag. Då åker vi till Gråbo och hoppar 1m och 1.05m och det ska bli så kul ! 
 
Nu ska jag passa på att putsa min utrustning tills hovslagaren dyker upp. Ha det bra !
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0