Helg

En underbar sak med att jobba hela veckan är att få känna av den där underbara helgkänslan. Nu är det helg !
 
Idag har jag åkt med Tompa på jobbet en sväng innan jag åkte till stallet för att mocka och ta in hästarna. Idag skötte sig alla tre hästarna exemplariskt och jag tänkte ett steg längre och stängde av strömmen innan jag tog in dom. Skönt att veta att det finns något innanför mitt pannben trots allt ;) 
 
Nu är jag, Tompa och hans bror påväg till Göteborg för att hänga utanför musikhjälpen och glasburen en stund. Sen blir det hyffsat tidigt läggdags då vi har en hel del att fixa imorgon.
Hästarna behöver nytt hösilage och jag hade tänkt hinna skritta och trava Sunnie. Hagen ska sättas upp på sitt vanliga ställe så att hästarna kan gå ut i den stora hagen igen och så ska vi eventuellt på middag med släkten i Lerum. Det finns att göra helt enkelt :)
 
Trevlig helg !
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0