Jag hatar tisdagar, men det finns EN som alltid kan vända mitt humör

Och den här dagen var inget undantag.
Med alldeles för lite sömn i kroppen, efter en natt med ryggont, åkte jag till jobbet där barnen retade gallfeber på mig emellanåt och jobbade 10 timmar.
Jag åkte hem, trött och superirriterad, och bytte om till stallkläder och åkte till stallet. När jag gjort färdigt stallet och skulle ta in Lillen så glömde jag att strömmen var på och tog rätt på tråden = AAAJ ! Dessutom så smet han iväg åt fel håll när han skulle gå in i stallet.
 
Sen tog jag in Sunnie och Duff och ställde Sunnie på gången för lite rykt och mys. Jag tror att hon uppskattade det väldigt mycket med tanke på att hon stog blickstilla hela tiden. 
När jag proppat hästarna fulla med godis och släppt in Sunnie i sin box så åkte jag ifrån stallet på mycket bättre humör än innan. Tänk vad dom underbara djuren kan göra för humöret <3 
 
Nu ska jag somna bredvid min fina pojkvän, på bra humör och glad över det jag har <3
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: My

haha... Underbara barn ;)
Hoppas kvällen blev lite bättre iaf

Svar: Jadå, dom är mysiga största delen av tiden i alla fall ;)
Emelie Svensson

2013-12-11 @ 10:09:40
URL: http://www.myes.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0