Oh my god, mitt hår är svart !

 
 
Jag gick och la mig med blött hår igår och även om håret såg väldigt mörkt ut då så hoppades jag ändå att det skulle ljusna mer när det torkat.
Därför fick jag en mindre chock imorse när jag kollade mig i spegeln. Det är verkligen svart ! Jag har inte haft svart hår sen mina wannabe emo days när jag var 15.. Men det är väl bara att gilla läget.
 
Jag var och släppte ut hästarna för en stund sen och dom var på tårna, minst sagt. Sunnie blev så rädd för någonting att hon brötade rätt in i grindstolpen. Sen sprang dom båda runt några varv och trampade runt höet i leran. Det kan inte vara lätt att vara en lättskrämd häst..
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0