God morgon !

Idag är det dagen med stort D ! Åh, vad underbart det ska bli !
Imorse när jag väcktes en timma tidigare av småsyskonens alarm, hundar som skällde och ungar som sprang runt i hela huset så kom jag att tänka på en sak. Från och med nu slipper jag det ! Hur underbart är inte det ? :)
 
I stort sett allt är flyttat till huset så idag ska jag ta med mig det allra sista. Mina rosetter hänger till exempel kvar på väggen och så finns det någon hängare kvar osv. 
 
Dagens planer är annars att göra stallet och rida Sunnie. När jag är färdig med det åker jag bort till huset. När Tompa slutat jobba ska vi ha en riktig myskväll med god mat champagne och godis. Detta är en dag värd att fira !
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0