God natt !

Klockan står på 05.50 imorgon bitti och jag som är besatt av att räkna sovtimmar och inte fungerar utan 8 timmars sömn i kroppen ska krypa till sängs. Jag hoppas på att få sova lika bra som jag gjorde inatt, det hade vart underbart.
 
Just det ! Om jag och Tompa hinner ska vi börja pilla på den nya bloggens design till helgen. Det är inget jag tänker stressa med då jag vill att det ska bli riktigt bra innan ni får se den. Ni får stå ut ett tag till :)
 
God natt mina vänner !
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Giesela

Hej Emelie,
Har du sett att det finns ett hästjobb i Nossebro utannonserat på Hästnet under Foderhästar/Lediga jobb sid 2. Tänkte på dig när jag såg det, kanske är det något för dig?

Svar: Åh, vad snällt att du tänker på mig ! Jag ringde direkt och tyvärr så blev det tillsatt idag.. Men jag lämnade nummer ifall det behövs extrahjälp eller om det inte funkar med den nyanställde.Tack Giesela :)
Emelie Svensson

2013-02-25 @ 20:30:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0