Tävlingsplanering 2013

Nu har jag kikat lite på våren och sommarens tävlingar och de här tävlingarna har vi att välja mellan:
Jag vet inte vilka klasser vi kommer rida då det inte kommit ut några propositioner än.
 
13/4  Östadkulle Ridklubb
 
21/4  Skövde Ryttarförening
 
4/5  Nygårds Ryttarsällskap
 
18/5  Tibrobygdens Ridklubb
el.
19/5  Ridklubben i Grästorp
 
25/5  Östadkulle Ridklubb
 
7/6  Vänersborgs Ryttarförening
el.
9/6  Gråbo Ridklubb
 
15/6  Bollebygds Ridklubb
 
29/6  Essunga Ryttarförening
 
27/7  Östadkulle Ridklubb
 
4/8  Ridklubben i Grästorp
 
9/8  Mariestads Ridklubb
 
16/8  Kungsbacka Ridklubb
 
23/8  Göteborg Hästsportklubb
 
1/9  Gråbo Ridklubb
 
8/9  Tämta Ridklubb
 
21/9  Alingsås Ryttarsällskap
el.
22/9  Föreningen Floby Ryttare
 
28/9  Trollhättans Fältrittklubb
 
13/10  Falbygdens Hästsportförening
 
26/10  Trollhättans Sportryttare
 
3/11  Lidköpings Ridklubb
 
10/11  Allingsås Ryttarsällskap
 
16/11  Kungsbacka Ridklubb
el.
17/11  Skaraortens Ryttarförening
 
30/11  Falbygdens Hästsportförening
 
 
Om allt går som jag vill så kommer vi kunna rida många, nästan alla, av tävlingarna ovanför. Det är några som kommer väljas bort så att Sunnie ska få pausa lite mellan tävlingarna och inte tävla för många helger i rad. 
Som vanligt så är de tävlingarna med tjock text tävlingar som jag gärna vill åka på.
 
 
Kommer någon utav er läsare att starta eller titta på någon av de här tävlingarna ? :)



Behöver jag säga att jag är tävlingssugen ?
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Tilda - TLryttarna

Ska också till Gråbo på Lördag & tävla L:C & L:C+ :) :D

2013-08-26 @ 22:28:33
URL: http://TLryttarna.horseworld.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0