4 dagar kvar !

Idag är det 4 dagar kvar tills vi flyttar in i vårt hus, underbart !
Vi har flyttat dit nästan allt, det är bara kläder och andra behövligheter kvar här hos mig. 
 
Idag har jag jobbat 8-17 så hästarna har inte fått så mycket uppmärksamhet. Jag har gjort stallet lite extra noga och så fick Sunnie bytt täcke innan hon fick komma in i boxen och äta kvällsmat. Duff får av sig sitt fleecetäcke imorgon så att han bara går med regntäcke. Han har sån björnpäls så det räcker gott för honom när det är plusgrader ute.
 
Snart har snön smält bort igen, för en andra gång denna vintern. Tänk om den kunde hålla sig borta denna gången så att jag kan få igång Sunnie. Jag är så ridsugen !
 
Nu ska jag sätta på ett avsnitt av Desperate Housewives och ha lite småångest för att jobba imorgon.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0