Fullplanerad dag

Hur underbart var det inte att vakna upp imorse och veta att jag snart kommer vakna upp på ett annat ställe ?
Åh, vad jag längtar tills den 1a !

Vi ska alltså hyra ett litet hus med 3 rum och kök, på 90 kvadratmeter. 
Hästarna kommer stå kvar här då det bara är 5 km till vårat nya hem, så jag kommer kunna vara i stallet lika ofta som vanligt. 

Nu ska jag hoppa in i duschen, kl 13 ska jag på informationsmöte på arbetsförmedlingen i Lidköping.
När jag kommer hem hinner jag förhoppningsvis rida Sunnie innan det blir mörkt och efter det åker jag med min lillebror till Falköping för att köpa en bil. 
Ikväll ska vi flytta in våra första saker i huset och så ska stallet göras. Det ser ut att bli en hektisk eftermiddag/kväll !





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0