God morgon

Nu går dagarna fort, innan jag vet ordet av så kommer vi sitta i vårat nya hus på fredag kväll !
Vi har fortfarande en del kvar att flytta från mitt rum, kläder osv, men det mesta av det kommer flyttas ikväll.
 
Jag har lite beslutsångest över hur jag ska göra med rosetterna. Jag vill inte lägga dem i en låda så att de blir skrynkliga och förstörda men det känns så skrytigt att ha dem uppe. Jag kanske bara ska hänga upp Sunnies rosetter och i så fall i gästrummet ? Det tål att tänkas på.
 
Imorgon kommer jag förhoppningsvis kunna rida Sunnie och sen så kör jag igång med dagens ridpass och lite mer roliga inlägg igen. Det är verkligen på tiden !
Tyvärr så har jag inte tillgång till padock längre så jag kommer inte kunna rida några särskillda övningar. Eller jag har ju min padock, men den är för liten för att få plats med några övningar.
Jag kommer också få problem med att hoppträna ordentligt innan tävlingar. Jättetråkigt men så är det tyvärr.
 
Nu ska jag skriva ihop inlägget om hur jag och Tompa träffades. Stay tuned ;)
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0