"Karma is only a bitch if you are"

Jaså ? Då måste jag vara en riktig superbitch !
Den här dagen som startade så otroligt bra slutar desto värre. 

Den stora förhoppningen jag hade för mig och Tompa har helt gått upp i rök. Vi skulle hyrt ett hus i närheten där vi bor nu, äntligen skulle vi flytta hemifrån och med ett kort avstånd till stallet ! Men så när vi ringde imorse var inte huset till uthyres längre. Jag tror inte man kan bli mer besviken än vad jag är nu..

Efter vi ringt samtalet gick vi ut i stallet och red ut en sväng på Sunnie. När jag skulle börja trava kände jag att hon var halt på höger fram och bad Tompa kolla om han såg något. Jajemän, då har hon trampat sig på insidan av kronranden. Inte jättedjupt men tillräckligt för att ge känningar, så det vara bara att sitta av och leda hem. Suck !

Inget av detta är väl allvarligt så sätt men det är så tråkigt att kämpa på i motvind hela tiden. Nu orkar jag inte vara positiv längre så ikväll ska jag och Tompa tjocka oss med kladdkaka och chips och tycka synd om oss själva !





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0