Nya tag 2013

Första inlägget för 2013, det är grejer det !
Gårdagen gick åt till att städa och ta igen sig efter nyår men idag är jag (nästan) fit for fight igen.
Detta årets nyårsfirande var otroligt överskattat och det var inte många stunder under kvällen jag hade roligt. Till exempel så hann jag bara dansa i kanske 10 minuter och på nyår ska man ju dansa hela natten lång ! Jaja, nyår är väl en överskattad kväll överlag, jag hade bara tur med förra årets nyårsfirande som rockade..


Nu är isen så gott som bortsmält på grusvägen så idag ska jag ta ut Sunnie på en ridtur. Tror ni jag har längtat eller ? Jag avundas folk som har ridhus på vintern och inte behöver ställa av sina hästar pga vädret !
Tyvärr ska det bli minusgrader igen men så länge vi slipper någon mer snö så är jag glad. Det hade vart helt underbart om jag kunde få igång Sunnie redan nu. Och denna sommaren behöver hon ingen direkt vila då hon vilade över 6 månader under 2012..

Annars har jag lite ärenden att ta hand om idag, bland annat ett besök på banken och så ska jag ringa några telefonsamtal. Det känns bra med ett nytt år så man får energi till att ta tag i saker.
Stallet ska mocka och ja, you know the rest. Jag hör av mig under dagen !


Från nyår.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0