Också rosor har taggar

Nu har jag tid att sätta mig vid datorn och uppdatera er om min vardag !

Som ni säkert förstår så är det mycket som ska fixas nu inför flytten. Jag och Tompa jobbar på dagarna (jag jobbar ju inte varje dag men har saker att göra på dagarna ändå) och på kvällarna är vi i huset och fixar i ordning. När vi väl kommer hem så vill jag lägga all övrig tid på Tompa and that´s the way it is !

Det är fortfarande mycket tankar som snurrar. Om några veckor kommer jag inte ha hästarna 100 meter från huset längre. Visserligen så är det bara 5 km till vårat hus men jag känner mig ändå begränsad. Tänk att inte bara kunna öppna dörren och gå och kolla hur hästarna har det, hemsk känsla !
Dessutom så kan jag inte räkna med att tävla alls detta året. Det känns riktigt tråkigt men huset och att hästarna har det bra till vardags prioriteras självklart före tävlingar. Jag som ville satsa ordentligt 2013 och så lutar det åt motsatsen, usch..
Så det är inte bara rosor och rosa moln att flytta. Det är mycket uppoffringar som måste göras och det tar emot lite. Men så kan man ju inte bo hemma hela livet heller.

Nu ska jag fixa lunch till mig själv och sen ska hästarna få lunchhösilage. Se you soon !





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0