Rubrik

Fredag och helg igen, underbart ! Men den där snön kunde vi ju skippa, jag hatar den !

Jag kom hem för en liten stund sen efter att ha jobbat på dagis 11.30-16.00 och dessa ungar är ju för goa ibland alltså ! Och riktigt jävliga när de känner för det också såklart..

Idag är första gången på några dagar som vi inte ska åka till vårat mysiga hus för att fixa. Jag ska nu gå ut i stallet och mocka och när jag är klar får hästarna komma in, tidigare än vanligt. Det har ju snöat hela dagen så jag tror att det kommer uppskattas ! Sen kommer Tompa och hämtar upp mig och så åker vi först hem till Daniel och Sanna och sen på bilträff i Vara. En helt okej kväll men ingenting mot partykvällen som är planerad imorgon ;)

Nej, dags att sätta igång. Ha en rolig fredag ! :)



Nobody Is Perfect, Nora.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0