Snö..

Tanken idag var egentligen att jag skulle gå bort till Johanna och börja med inridningen av en häst och en ponny. Tyvärr så kom ju snön och förstörde allting så det får vänta på lite bättre väder, förhoppningsvis redan på lördag.
Jag ser fram emot det väldigt mycket ! Jag har ju vart med ända sen både Salsa och Obama föddes och det ska bli kul att få vara med och forma deras möjligheter inför framtiden :)

Sunnie fick ju också vila idag pga snön, men henne kanske jag kan brodda och rida imorgon.
Nu ska jag gå ut i stallet och mocka och fixa lite. Senare när Tompa kommer hem ska vi åka bort till huset och fortsätta med att diska porslin och plocka iordning. Så kuuul ! :)


Salsas mamma Amelia.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0