Söndag

Nu har helgen redan sprungit iväg, usch vad tiden går fort..
 
Jag har spenderat större delen av helgen hos Susanna och vi har haft tjejmys med godis och film. Dagens frukost bestog av pannkakor med grädde, socker, oboy och nutella så ni hör ju vilken nivå av nyttighet vi legat på ;)
Jag kom på att jag inte skrivit det men Tompa har vart i Helsingborg på jobb hela helgen och är väl på väg hem nu. Sannas pojkvän Daniel har vart med honom så då stannade vi flickvänner hemma med deras kort och spenderade pengar, haha !
 
Nu är jag i alla fall hemma och ska svida om till stallkläder och gå ut och göra stallet. När Tompa kommer hem åker vi vidare till vårt hus. En skön och lugn söndag, det gillar jag !
 
 
Sunnie och Sannas pojke Daniel.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0