Torsdag

God morgon !
 
En vanlig grå torsdag. Men jag får erkänna att jag är mycket mer positiv till det gråa än snön som har legat alldeles för länge enligt mig. Lite segt att ta in hästarna från hagen och upptäcka att de har badat lerbad kanske men det är värt det för att kunna rida igen.
 
Jag mockade imorse under tiden Tompa tog in en ny hösilagebal så det är bara vatten och foder som ska göras senare. 
Nu ska jag sätta på ett avsnitt Desperate Housewives innan jag börjar packa ner det sista från mitt rum. Det börjar bli tomt här nu. Det är otroligt skönt att få ordning på alla saker ! Sen jag flyttade hem från Kungsbacka har allt vart oorganiserat och mycket av mina saker har stått i lådor. No more ;)
Senare under dagen ska jag och mamma åka bort till huset för att fixa med gardinerna och när Tompa slutat jobbet ska vi åka och handla till fredagsmyset imorgon kväll och frukost till lördag morgon. Storhandla gör vi på lördag. 
Imorgon smäller det !
 
Hoppas ni får en bra dag. Jag ska försöka göra det bästa av min.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0