Torsdag

Torsdag och morgonen hade nog inte kunnat starta värre.

Vi åkte och hämtade hösilage och halm vid 8 imorse och för att komma till bonden så måste vi köra på en mindre, krokig asfaltsväg. Vi möter en bil som inte går ut i kanten utan ligger kvar i mitten av vägen och då smäller våran och hennes backspegel. Idiot ! Och så hade hon mage att bli arg på Tompa sen och skylla på honom..
Som tur var så körde vi Tompas firmabil just den gär gången så att det inte var min älskade bil som blev lidande.
 
Efter det har morgonen fortsatt i samma spår och nu hamnade jag här framför bloggen med bra musik strömmande från högtalarna och försöker bli på bättre humör. Jag lyckas väl halvhjärtat kan jag erkänna.
Jag är i alla fall på humör för att blogga så vänta er bättre inlägg idag !
 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0