Vi kör en lista !

Jag har lite dålig fantasi men är ändå sugen på att blogga idag så här kommer en sån där tråkig lista. Läs den om ni vill :)

 

HAR DU NÅGONSIN:

Dejtat två personer åt gången? Nej, förstår inte vitsen med det.

Varit kär? Absolut, I´m in love right now !

Förlorat någon speciell person? Ja, min bästaste Karin Hallén ♥

Varit deprimerad? Yes. Det verkar dock som att det gått över för denna gången. Oh, happy day !

Varit så trött att du somnat sittandes? Det skulle väl vara i bilen då.

Blivit påkommen när du försökte smita hemifrån? Nej, jag lyckades utomordentligt ;)

Brutit ett ben? Nope, jag har bara haft sprickor i armen och i blygdbenet, haha !

Gjort något du ångrar? Vem har inte det ?

Hoppat Bungee Jump? Nej, och jag skulle aldrig i mitt liv göra det !

Ljugit för någon du tycker om? Ja.

Ätit en hel tårta? Nej. Visst att jag gillar sötsaker va, men en hel tårta ? Nej, där går gränsen även för mig ;)

Gjort bort dig offentligt? Haha, antagligen !

 

I ÅR (2012) HAR DU:

Lärt känna en ny vän? Ja.

Fått ditt hjärta krossat? Det har jag haft tur och sluppit.

Hur många barn vill du ha i framtiden? Det vanliga, en son och en dotter. Men nu det sista börjar jag tveka på barn faktiskt. 

Har du några husdjur? 2½ hästar och en hund.

Vill du ändra ditt namn? Nej, jag är okej med Emelie.

Vad gjorde du under din förra födelsedag? Jobbade -.-

Vilken tid vaknade du idag? 7.15, började jobbet 8.

Vad gjorde du igår runt midnatt? Sov som en stock !

Vad längtar du till? På fredag när vi flyttar in i vårt huuus !!

En sak du skulle vilja ändra om ditt liv? Massor ! Jag skulle till en början vilja vara rik och så kan vi ta resten därefter ;)

Vad lyssnar du på just nu? Ingenting. Mitt huvud sprängs snart så jag uppskattar tystnaden.

Har du någonsin pratat med en person vid namn Jens? Japp, kände 2 Jens ett tag faktiskt, haha !

 

OM DIG:

Vad är ditt fullständiga namn? Emelie Isabella Maria Svensson

Stjärntecken? Lejon.

Kille eller tjej? Hmm, låt mig fundera.. Tjej !

Grundskola? Nossebro skola

Gymnasie? Hallands Ridgymnasium (nu heter det Sveriges Ridgymnasium).

Högskola? Jag har läst Jöken på Högskolan i Skövde.

Hårfärg? Brun men behöver färgas om till mörkbrun.

Långt eller kort hår? Hyffsat långt.

Längd? 165 cm.

Piercings? Tyvärr inga, om man inte räknar öronen, då har jag 1.

Tattoos? Ingen än men snart förhoppningsvis !

Höger- eller vänsterhänt? Högerhänt.

Operation? Jag har opererat bort blindtarmen men det visade sig vara inflammation i körtlarna i magen istället.

Sporten du spelar? Ridsport.

 

JUST NU:

Äter du? Åt nyss köttgryta.

Dricker du? Vatten.

Är du på väg att? Gå ut och göra stallet och pussa på mina älsklingar ♥

 

DIN FRAMTID:

Vill du ha barn? Jag tror det.

Vill du gifta dig? Ofc !

Karriär i åtanke? Helst vill jag ju bli beridare men eftersom det inte finns någon marknad för det i västra götaland så får det nog bli fastighetsmäklare. 

 

TROR DU PÅ:

Dig själv? Inte alltid, men när jag väl gör det: whoooopaam !

Mirakel? Jag är med om ett mirakel just nu :)

Kärlek vid första ögonkastet? Japp, det hände mig utan att jag visste om det först. Jag ska dra den storyn någon dag :)

Himlen? Jag vill tro på det.

Änglar? Nej.

 

 

 
 
 
Trackback
RSS 2.0