Bommålning

Förlåt att jag inte hann kika in här igår som jag lovade. Jag målade hinder i Johannas padock från 10-17 och efter det longerade jag Sunnie och klippte och färgade Tompas hår. Det var fullt upp från morgon till kväll, men bommarna blev jäkligt snygga ! Nu har vi dessutom fler och rejälare bommar än innan och nu saknas bara fler hinderstöd. 
 
 
Här är första omgången bommar som vi målade förra veckan. De bommarna vi målade igår blev gråa och beiga bla. Förhoppningsvis kan jag få med några på kort när vi ska bort och provhoppa några låga språng ikväll.
 
Sunnie ska ha en lugn vecka hela veckan. Hon har gått lätta pass där hon enbart har joggats och ikväll ska vi bara bort och provhoppa bommarna som sagt. Fredag och lördag ska hon vila då jag och Tompa är i Stockholm och på söndag när vi kommer hem ska hon ridas. Sen kör vi på som vanligt inför våran lokala 1.10 debut i Grästorp !
 
Nu ska jag skriva ihop resultatet från Essunga och Skara. Be right back !
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0