Hoppashoppashoppas !

Nu är det en ny vecka och jag går in på min tredje semestervecka, halva semestern har redan gått, usch !
 
Sunnie gick lugnt igår, bara mycket skritt och lite trav och vi fick sällskap av Tompa och Stina.
Idag ska vi åka och träna för Martina Lindström på Stall Lindåsen där Sunnie är uppfödd. Det ska bli roligt och välbehövligt med tanke på att jag inte har tränat sen jag tog studenten 2010. Men en utav dom bästa tränarna har jag ju här hemma, Tompa, som faktiskt börjar bli skillad på att sätta upp bra övningar.
 
Utöver det vanliga så ska jag åka och kolla på en ny transport nu i dagarna. Tror ni jag längtar eller ? Jag har velat ha en ny transport sen jag hade ponny ! Jag hoppas att den vi ska kolla på är något att ha, annars är det väl bara att leta vidare. Spännande är det i alla fall och jag hoppas att Sunnie kommer stå mycket bättre i en större och ljusare transport. 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0