1-2-3, hjälmen på sne !

Hej allihop !
 
Idag har jag haft en riktig slappdag, jag har verkligen inte gjort någonting och har kollat igenom nästan en säsong av Sex and the city. Jag kan lova att det var en välbehövlig dag efter helgens mindre roliga händelser. 
 
Nu har jag precis vart och ridit Sunnie. Det blev ett pass på grusvägen där vi tränade övergångar och tempoväxlingar och Sunnie var med på noterna. När vi skrittar fram och av märker man att hon har blivit lite sådär sommarbetsseg men så fort vi börjar trava så känns hon som vanligt, om inte bättre. 
 
Igår red vi ett riktigt bra hoppass i padocken. Sunnie hoppade super och på en oxer blev jag nästan hoppad ur sadeln två gånger. Det bådar gott inför tävlingen på lördag !
 
 
 
Bild från igår.
 
På de senaste bilderna vi har tagit på mig med min gamla hemmahjälm så har jag märkt att den sitter snett. Det är inget jag känner av alls utan jag själv tycker att den sitter bekvämt.
Men det är klart, den har vart med om runt 500 avramlingar så det vore bara konstigt om den inte var sned, haha !
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0