God morgon

Strålande sol, hästarna blev utsläppta på betet imorse som vanligt och jag och Stina har vart ute och promenerat.
Nu har jag precis ätit frukost, sallad och knäckebröd. Jodå, när jag väl bestämmer mig kan jag också vara nyttig ;)
 
Nu kikar jag in här lite snabbt och möts av en anonym kommentar. Som om jag inte vet vem som skrev den ändå, alltid lika roligt med folk som försöker vara anonyma. Och för att ge ett svar på budskapet i kommentaren:
Jag förväntar mig inte att du ska sätta dig in i hur jag känner, det har du aldrig kunnat. Men nu är det min bil och jag som känner mig otroligt sviken och eftersom detta är min blogg så kan jag skriva om det hur mycket jag vill. Därför föreslår jag att du slutar läsa min blogg istället, om det nu gör dig irriterad. Tack för mig !
 
 
Idag ska jag passa på att sola för som det är nu så är jag bara brun på framsidan, haha ! Och så kan jag inte se ut när det blir dags att åka till stranden. 
Sunnie ska ridas. För övrigt så blev det inte så mycket hoppning igår utan endast ett litet hinder i hagen som vi skuttade över. Jag var inte alls på humör och då är det bara dumt att ta fram hinder och eventuellt förstöra självförtroendet vi fick på förra tävlingen. 
 
Idag önskar jag att jag befann mig i Vänersborg och tävlade. Som jag sett fram emot den här tävlingen och så blev det inget. Så tråkigt..
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det var jag Daniel visste inte hur man skulle göra.

2013-06-08 @ 21:36:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0