Händelserik helg

Ojj, vart ska jag börja ? Det har hänt så mycket sen jag kikade in här sist, trots att det bara är någon dag sen.
 
Igår spenderade vi hela dagen på Liseberg och hade skitkul ! Det bar perfekt väder, tills det kom en åskskur och vi blev dyngsura. Som tur var kom solen tillbaka sen och vi kunde komma ut från vårat gömställe.
På kvällen gick vi ut i Göteborg och då gjorde kvällen en helomvändning, helt utan förvarning. Fast om jag hade tänkt ett steg längre hade jag vetat att det skulle hända något liknande. 
 
Det är rätt skrämmande hur man kan leva nära människor och tro att dom är bra vänner och sen visar dom sig vara raka motsatsen. Hellre inga vänner än vänner som vänder kappan efter vinden.
Nu raderas alla nummer osv och sen ska jag inte ägna dom en enda tanke igen.
 
Sunnie har vilat både igår och idag. Idag eftersom vi kom hem kl 6 på morgonen och har varit tvugna att sova igen dom timmarna för att ens kunna ta oss ur sängen imorgon. För en stund sen var vi i stallet och mockade och släppte ut hästarna på betet några timmar så att dom får vänja magarna. 
Just nu är det en bonde borta vid stallet för att tömma gödselstan, äntligen ! Den har ju bara legat där i 7 år eller så xD
 
Nu ska jag sätta på ett avsnitt av Sex and the city och bara andas.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0