Min fina Sunnie !

Igår red vi lite hårdare och jag hade högre krav för första gången på ca 2 veckor. Sunnie var fin, även om hon började lite tung i handen, men efter ett race med Tompa som cyklade med så vaknade hon till och gick som en klocka. Bra gjort efter 2 veckors slöridning tycker jag ! Och behöver jag säga att jag och Sunnie vann racet ? Haha !
Det var väldigt kul att Tompa följde med, det var ett tag sen :)
 
Idag tränade vi kondition i skogen och då hade jag inte så mycket fokus på formen utan bara att hon skulle gå fram i alla gångarterna och vara lyhörd. Hon fick upp flåset rätt bra men svettades inte jättemycket, trots att det var varmt. Kanske att hon har fått upp en bra kondition efter all konditionsträning vi har kört sen hennes igångsättning ?
 
 
Nu ska jag och Tompa kolla på Livvakterna och äta glass. Jag ska försöka fjäska mig till lite massage och imorgon ska jag upp på jobb. En helt vanlig kväll här på Gustavsberg helt enkelt ;)
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0