Regn, regn, regn

Hej på er !
 
Idag är det sådär grått och regnigt ute och då får man vara inne och kolla på film utan att få dåligt samvete ;)
Jag hoppas att det duggregnar även sen när jag och Sunnie ska ut och konditionsträna i skogen, då slipper vi alla dom äckliga blinningarna. 
 
Om en stund ska jag åka och byta från min bil till mammas och så ska jag brumma iväg till Lidköping för att besiktiga den. 
När jag kommer tillbaka ska jag som sagt konditionsträna Sunnie och sen åker jag och Tompa in till Vara för att bli bjuden på pizza av hans mamma. En rätt skön onsdag, enligt mig. 
Hästarna stog inne inatt eftersom det spöregnade så stallet ska mockas också. Plus att jag ska byta deras vatten i hagen, så helt oproduktiv är jag inte idag ändå. 
 
Så fort Tompa har tid, vilket antagligen blir på söndag, så ska vi åka och köpa promenadskor till mig och joggskor till honom. Nu är det dags att få igång konditionen och bli motiverad igen och för det behövs ett par nya skor !
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0