Söndag

Dagen innan jobb men idag känner jag inte den vanliga söndagsångesten. Skönt att slippa den för en gångs skull !
 
Igår spenderade jag största delen av dagen med att vara chaufför åt en svensexa. Först vid lunch och då samarbetade jag med Budda. När vi släppt av grabbarna så åkte vi och lunchade och han är en väldigt trevlig prick den där Budda :)
På kvällen var det jag och Tompa som körde och inte helt oväntat så fick vi styra våra bilar mot Björn Rosenström som spelade på Almesåsen. Där träffade vi några vänner innan det var dags att köra hem alla igen. Jag tror vi kom i säng halv 5 imorses så energin tryter lite idag.
 
Men hästmänniskor som vi är ska vi trots det bort till stallet om en stund för att motionera Sunnie. Nu är det bara tre veckor kvar till nästa tävling så nu ska kraven på henne höjas ett snäpp igen. Det har ju mest vart motionsridning det sista så nu ska vi köra igång hårdtrimningen ! Vi vill gärna visa upp våran bästa sida i Essunga för en gångs skull..
 
 
 
Sunnie i Essunga för 4 år sen.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0