Häststank och halvnopprade ögonbryn

Nu har vi vart i stallet (igen) och gjort det sista för idag, så nu är hästarna nattade.

Jag själv hoppade in i duschen när jag kom hem för jag stank verkligen häst ! Misstolka mig inte, jag älskar hästlukt, men då inte på mig själv. Så nu är jag renskrubbad och sitter under min teddypläd med datorn i knät.
 
Dagens ridpass gick bra, tyvärr var det för surt för att rida på stubben men då gjorde vi en liten specialrunda där vi skrittade lite i samhället så Sunnie fick trafikträning. Sen kom vi tillbaka till grusvägen och började jobba och från och med idag kör vi igång med galoppen igen. Väldigt lugnt till en början men nu känns det ändå som om vi äntligen börjar komma någonstans !
 
Nu kom jag precis på att jag började noppra ögonbrynen efter duschen och hann med ett men avbröts av att T lagat mat. Det kanske är bäst att jag går och nopprar färdigt mitt andra ögonbryn så jag inte glömmer av det och kommer med olika nopprade ögonbryn på påskpartyt imorgon. Eller vad tror ni ? Jag kanske ska starta ett nytt mode med olika nopprade ögonbryn ? ;)
 
God natt !
 
 
Vad gillar ni påskägget jag fick av T ? Gigantiskt !
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0