Inget lyckorus här inte

Fredag och helgen är på ingång. Trots det kan jag inte hitta den där lyckan över helg. 
Jag tror det beror på att jag ska jobba 11-16, världens mest värdelösa tid och dessutom 3 timmar längre än vad som först var bestämt. På en fredag liksom !
Men jag ska inte klaga, jag borde vara tacksam över att få jobba extra.. Tyvärr så är jag inte det.
 
Stallet gjorde jag imorse efter utsläppet. Nu har jag ätit frukost och ska ju som sagt strax åka och jobba. Efter jobbet åker jag till stallet och skrittar Sunnie. Idag har hon skrittats i en vecka så imorgon börjar vi trava lite smått, underbart !
 
Vad som händer ikväll får vi se, just nu vill jag bara ha avklarat mina jobbtimmar så jag också kan få gå på helg !
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0