Onsdag

Onsdag idag och idag har jag fått ha T hemma hela dagen, tills nu då han var tvungen att åka och jobba. Fast det gör inte så mycket ändå, jag ska ända bege mig mot stallet för 3e gången idag.

Veterinären var nämligen ute i förmiddags och vaccinerade Sunnie, skrev ut recept på avmaskning och så fick Duff och Dennis 3 sprutor var. Båda kliar sig så att de tappar päls och veterinären misstänkte någon sort av parasit så för att vara på den säkra sidan och få bort klådan så fick de 3 olika behandlingar. Nu håller jag tummarna för att det hjälper så att jag slipper ta ut veterinären en gång till den här månaden. Det var ju inte billigt direkt..
 
Ja, mot stallet som sagt. Sunnie ska skrittas och så ska stallet fixas. Det är bara att sätta igång !
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anja

Hej!
Fin blogg och jättefin häst!
Vill du göra ett bloglovin byte?

2013-03-07 @ 09:56:37
URL: http://castarha.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0