Påskpynt

Usch, vad jag är sugen på vår nu !
Idag kikar solen fram ibland men det blåser storm och är minusgrader och det snöar till och från.
Trots detta så är jag fullt bestämd med att pälsa på mig termobyxor, tjock jacka, halsduk och mössa och mina nya vinterskor (som faktiskt funkar) och ge mig ut på en ridtur i blåsten med min absoluta favoritvän. Hon har faktiskt vilat i 5 dagar nu när vädret har vart som värst så nu får vi öka tempot lite för att få igång henne.
 
Idag ska hon få ha på sig sitt nya träns som jag köpte igår. Egentligen är jag inte så förtjust i det då det är vit fodring men det kostade 50 kronor så jag slog till. Det får bli hennes dressyrträns och hon kommer verkligen se ut som en riktig dressyrhäst i det :)
 
Nu ska jag ta det lugn en stund till innan jag börjar storstädningen här hemma. Sen åker jag bort till stallet !

 
Påskpyntet jag och T fick fram idag :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0