Skärtorsdag

Hej allihop !
 
Solen skiner, det är underbart varmt ute och idag får man väl säga att påsken har börjat.
Jag började påskfirandet med att släppa ut hästarna. Sunnie får gå utan täcke i hagen idag, det blir nog väldigt uppskattat. Som tur är så är hon väldigt renlig av sig så förhoppningsvis håller hon rig undan från lerpölarna.
Sen åkte jag förbi mamma och hämtade upp den där krattan och fick krattat min stackars gräsmatta. Min gräsmatta är inte stor alltså men jag krattade i säkert 1.5 timme. Och då har jag inte ens plockat upp högarna än..
 
Om en liten stund kommer Sanna och då ska vi åka bort till stallet. Det ska mockas, Sunnie ska ridas och sen ska de två andra skruttarna få lite uppmärksamhet också. Sanna skulle ta med sig kameran så om jag orkar ta på mig något snyggt så kan ni nog vänta er lite rid- och stallbilder sen :)
 
Ikväll är det jag och T som åker in till Daniel och Sanna och firar påsk. Det ska bli superkul men det får bli en hyffsat tidig kväll då jag och T ska till Elmia med några grabbs imorgon. Jag har bara roliga dagar framför mig, yay !
 
Ha en bra dag i solen ! Jag kikar in här efter stallet om jag har tid.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0